ce este un brand

Un brand reprezinta personalitatea unica, originala si inconfundabila a unei companii sau a unui produs ori serviciu.

Cum se creeaza un brand

Pentru a crea un brand este nevoie de un proces de dezvoltare durabila atat a companiei/produsului/ serviciului ce doreste sa devina un brand cat si de stabilirea si respectarea unei identitati vizuale (sigla, mesaj, promisiuni, materiale si metode de prezentare) unice si originale.

Ce inseamna "strategie de brand"

Strategia de brand este planul coerent si complex care insumeaza toate operatiunile, metodele si actiunile caracteristice si necesare impunerii si promovarii pe piata a unei companii/produs/serviciu.

Diferentiere

Pentru a avea succes un brand trebuie nu doar sa foloseasca inteligent toate canalele de comunicare cu clientii/potentialii clienti, ci si sa aiba elemente clare de diferentiere fata de competitie, elemente ce pot fi obtinute prin apelarea la servicii profesionale.

Consultanta de branding

Upside Solutions ofera toate serviciile si produsele necesare construirii unui brand de succes. Fie ca este vorba de clasicele metode de promovare sau cele mai noi modalitati, expertii nostrii lucreaza pentru Dumneavoastra, avand un singur scop: Obtinerea de rezultate care sa se reflecte in volumul Dumneavoastra de vanzari si in numarul de clienti fidelizati.

Vreti sa aflati mai mult?